Friday 27 March 2015



FIPROWAYS ENGINEERING
( Kami Tidak Menjaminkan Bulan & Bintang, Tetapi Kami Berusaha Menyelesaikan Masalah Anda )





Lawati kami di Facebook

https://www.facebook.com/fiproways.eng/


         Fiproways engineering adalah sebuah syarikat milikan tunggal yang menjalankan kerja-kerja berasaskan elektrikal di mana skop kerjanya mencakupi unit kediaman persendirian dan juga pejabat.Ia didaftarkan kira-kira 10 tahun lalu dan tapak operasi syarikat terletak di dalam kawasan Sungai Buloh, selangor.

     Meskipun begitu, disamping elektrikal, syarikat juga menawarkan beberapa cabang kerja yang lain termasuklah pemasangan aircond, perpaipan dan juga perkhidmatan "Roll-On-Roll Off". Justeru, beberapa jenis perkhidmatan lagi dijangka akan ditawarkan demi memenuhi permintaan pasaran semasa.

       Sungguhpun pelbagai dugaan, turun dan naik sepanjang tempoh hayat syarikat ini beroperasi, namun syarikat masih lagi mampu bertahan dan juga istiqomah demi memberikan perkhidmatan yang kompetitif serta berkualiti kepada para pelanggan dan juga prospek. 

    Kami berterima kasih kepada para pelanggan kami yang terus memberi kepercayaan dan juga dokongan padu kepada kami untuk terus kehadapan dan justeru, ini menjadi 'Catalyze' untuk kami agar terus memberi 100% komitmen disamping mengekalkan kualiti dan piawai seperti diharapkan, 'Value for Money'..


( KAWASAN K.L & SELANGOR SAHAJA)
24 JAM SERVIS ON-CALL

No comments:

Post a Comment